Wednesday, November 11, 2009

I find myself doing this.. (aku dapati yang aku berbuat ini..)

I find myself standing by your bed, and I heard myself whispering, asking you to please fight whatever it is that is pulling you away from all of us. I heard myself asking you to please awake from your deep sleep, and to see all your friends and family smiling that you are going to be well again..

And I heard my own heart asking the One above to please allow you to be what you are before this...

"We all care... you should already know this. We love you in our own ways, just as you love us all in your unique way. I feel in me that you also can know right now how we all are anxious for you. Please get better so that those around you there can help you back on your feet once again..."


(terjemahan)
Aku berdiri di tepi katil mu, dan aku terdengar bisikan hati aku sendiri, meminta kau agar dapat pertahakan diri dari apa yang sedang menjauhkan kau dari kami semua. Aku terdengar hatiku meminta supaya kau sedarkan diri dari tidur yang mendalam itu, dan melihat keluarga serta kawan kau tersenyum gembira kerana kau akan pulih semula.

Dan aku terdengar hatiku juga memohon pada yang Esa agar membuat kau seperti dulu semula...

"Kami semua amat sayangkan kau... kau seharusnya sudah tahu ini semua. Kami menyayangi kau dengan cara kami jua, seperti juga kau sayangkan kami dengan cara kau sendiri. Aku terasa dalam sanubariku bahawa kau mengetahui ketika ini juga betapa cemas dan risau kami semua terhadapmu. Tolonglah pulihkan diri supaya mereka yang sekelilingmu itu dapat membantu kau sembuh seterusnya..."



No comments: